• 11-09-2007, 15:57:46
    #1
    arkadaşlar kullanıcı adım ve şifremle forumuma giremiyorum.yanlış kullanıcı adı ve şifre diyo. sorun nedir acaba.
  • 11-09-2007, 16:02:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Şifremi unuttum de.Mailine gelsin yeni şifren.
  • 11-09-2007, 16:06:43
    #3
    yok abi mail adresini yazmadım.kurulumunda yazdımı unuttum.confingden nasıl ayarlayabiliyoduk acaba birilerimi degiştirdi
  • 11-09-2007, 16:09:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    phpmyadminden User Tablosuna Gir. Forumdaki İdin Kaçsa Mesela 1 ise userid yazan yere1 yaz enter de.. ordan maili degil

    yada user tablosunda arama yap username yazan yere admin nickini ggir. gene ulaşırsın

    kolay gelsin.
  • 11-09-2007, 16:28:52
    #5
    işin garip tarafı phpmyadminede giremiyorum yaa.kullanıcı panele giriyorum databeseyi işaretleyip wep admine tıklıyorum yok girmiyo alahım yarabbim nedir başımdaki bu ugrsuzluklar ne yapacagımı şaşırdım
  • 11-09-2007, 17:06:23
    #6
    bunun foruma girişle alakası nedir hostuna danş hemen phpmyadmin hakkında
  • 11-09-2007, 17:13:38
    #7
    phpmyadminden User Tablosuna Gir. Forumdaki İdin Kaçsa Mesela 1 ise userid yazan yere1 yaz enter de.. ordan maili degil

    yada user tablosunda arama yap username yazan yere admin nickini ggir. gene ulaşırsın


    arkadaşım bi zahmet birazdaha detaylı anlaıtrmısın phpmyadmine giriş yaptım diger anlatımlarını tam olarak anlayamadım lütfen
  • 11-09-2007, 18:08:58
    #8
    ya arkadaşlar lütfen yardım ya panele girdim ama admin olarak ama kısıtlı kendi nickimi yazdım baktım profilimde the_defacer@hotmail.com mail var lütfen biri yardım etsin bana
  • 11-09-2007, 18:39:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    yolcu_34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya arkadaşlar lütfen yardım ya panele girdim ama admin olarak ama kısıtlı kendi nickimi yazdım baktım profilimde the_defacer@hotmail.com mail var lütfen biri yardım etsin bana
    Bana sitenin adını bide mysqL bilgilerini atsana özelden.