işin garip tarafı phpmyadminede giremiyorum yaa.kullanıcı panele giriyorum databeseyi işaretleyip wep admine tıklıyorum yok girmiyo alahım yarabbim nedir başımdaki bu ugrsuzluklar ne yapacagımı şaşırdım