Konu
forumuma giremiyorum.
11-09-2007, 16:28:52
#5
HveH
işin garip tarafı phpmyadminede giremiyorum yaa.kullanıcı panele giriyorum databeseyi işaretleyip wep admine tıklıyorum yok girmiyo alahım yarabbim nedir başımdaki bu ugrsuzluklar ne yapacagımı şaşırdım