• 13-05-2006, 13:22:31
    #1
    Üyeliği durduruldu
    İmran Bilişim host hizmetleri tarafından dolandırıldık. Bize ait domain satılığa çıkartıldı.

    www.imranbilisim.net
    http://forum.donanimhaber.com/m_7069847/tm.htm
    http://forum.donanimhaber.com/m_7053574/tm.htm

    umarım linkler reklam vs yerine geçmez. amaç bilgilendirmedir.
    Yeni host alacaklar için de bir ders niteliğindedir.
  • 13-05-2006, 13:44:35
    #2
    Para olmayınca sitede olmaz.Kaç tane domainim boşta benim.5milyon 10 milyon verip adminlik yapmak isteyen r10.net te çıkmaz.İçerik olsa neyse tamamen adsense üzerine site bu kazançlarda ortak mı?
  • 13-05-2006, 13:46:33
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kazançlara tabiki ortak olacaksınız. adsense veya reklam için ileriki zamanlarda kazançlara ortak olacaksınız.

    her olayda toplanıp kurul oluşuturacağız. bu yüzden istanbul dan kişiler olursa iyi olur
  • 13-05-2006, 14:15:16
    #4
    Misafir
    olay biraz saçma gibi, bu forumda neredeyse herkesin sitesi vardır günlük 50-60 tekil i olan bir site için para verip admin olacak kişi fazla tanımıyorum, hatta hiç tanımıyorum ama belli olmaz çıkabilir
  • 13-05-2006, 14:16:54
    #5
    Misafir
    Eğerki adminlik için müracaat etmeyecekseniz boş mesaj atıp başlığın şişmesine sebep olmayınız. Açıklama yeterince okunaklı ve anlaşılır şekilde yazılmış. Sizden milyarlarda istemiyor 5-6 ytl istiyor. Laf olsun diye mesaj yazmayalım. Admin olmak isteyenlere mesajlarımızla engel olmayalım. Bazı mesajlar tarafımca silinmiştir.
  • 13-05-2006, 14:32:28
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bu konunun yeri MaxiGeyik
  • 13-05-2006, 15:28:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    kolay gelsin
  • 13-05-2006, 17:14:25
    #8
    Site açılmıyor dostum neye ortak olcaz
  • 13-05-2006, 19:00:32
    #9
    Üyeliği durduruldu
    This is the Plesk™ default page
    If you see this page it means:

    1) hosting for this domain is not configured
    or
    2) there's no such domain registered in Plesk.

    For more information please contact Administrator.


    Şimdi administrator yazısına basıp başvuru mu yapacaz