Eğerki adminlik için müracaat etmeyecekseniz boş mesaj atıp başlığın şişmesine sebep olmayınız. Açıklama yeterince okunaklı ve anlaşılır şekilde yazılmış. Sizden milyarlarda istemiyor 5-6 ytl istiyor. Laf olsun diye mesaj yazmayalım. Admin olmak isteyenlere mesajlarımızla engel olmayalım. Bazı mesajlar tarafımca silinmiştir.