• 10-12-2010, 10:18:27
    #1
    Merhaba sürekli kullandıgım program nedende şuan sorunlu.


    yanı gif hazırlıyorum previev de gosterıyor sorun yok. fakat gif olarak kaydedınce sadece ılk framadekı halı gorunuyor hareket etmıyor

    jpg gıbı gorunuyor klaldırıp yenıden yukledım yıne aynı neden olabılır ??


    hareketlı kayıt yapmıyor ama onızlemede gosterıyor sorun yok gıbı
  • 10-12-2010, 11:50:32
    #2
    hazırladığın gifi hangi programla açıyorsun hocam? windows 7 nin windows fotoğraf görüntüleyici'si giflerin sadece ilk framesini gösteriyor, internet explorer ile dene bi.
  • 10-12-2010, 11:51:37
    #3
    tamamen katılıyorum windows 7 göstermiyor hareketli halini o yüzden
  • 10-12-2010, 13:29:13
    #4
    aa olabılır eskıden explorer ıle acıyordum sonra wın fotograf goruntuleuyıcı yapmıstım

    cok sagolun arkadaslar bende program da sorun var sandım
  • 10-12-2010, 14:02:40
    #5
    DusLerforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aa olabılır eskıden explorer ıle acıyordum sonra wın fotograf goruntuleuyıcı yapmıstım

    cok sagolun arkadaslar bende program da sorun var sandım
    tahmin ettiğim gibiymiş windows 7 nin foto görüntüleyicisin neden gifi göstermediğinide anlamış değilim gerçi