Merhaba sürekli kullandıgım program nedende şuan sorunlu.
yanı gif hazırlıyorum previev de gosterıyor sorun yok. fakat gif olarak kaydedınce sadece ılk framadekı halı gorunuyor hareket etmıyor
jpg gıbı gorunuyor klaldırıp yenıden yukledım yıne aynı neden olabılır ??
hareketlı kayıt yapmıyor ama onızlemede gosterıyor sorun yok gıbı
Ulead Gif Animator - YArdım
4
●274
- 10-12-2010, 10:18:27
- 10-12-2010, 13:29:13aa olabılır eskıden explorer ıle acıyordum sonra wın fotograf goruntuleuyıcı yapmıstım
cok sagolun arkadaslar bende program da sorun var sandım - 10-12-2010, 14:02:40tahmin ettiğim gibiymişDusLerforum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
windows 7 nin foto görüntüleyicisin neden gifi göstermediğinide anlamış değilim gerçi
windows 7 nin foto görüntüleyicisin neden gifi göstermediğinide anlamış değilim gerçi