Kullandığınız DNS? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kullandığınız DNS?
13
●
834
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Kullandığınız DNS?
1
2
09-12-2010, 21:19:08
#10
forumtex
Üyeliği durduruldu
Opendns iyidir, bende senelerdir kullanıyorum;
208.67.222.222
208.67.220.220
09-12-2010, 21:22:06
#11
UmutTR
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Türk Telekom DNSlerini kullanıp, tüm yasaklı sitelere sorunsuz giriyorum.
212.175.13.113
212.175.13.114
212.175.13.115
212.175.13.116
09-12-2010, 22:11:00
#12
Akif95
çok teşekkürler arkadaşlar
10-12-2010, 05:03:19
#13
victories
156.154.70.22
156.154.71.22
comodo dns.
13-12-2010, 01:14:18
#14
BestOf
8.8.8.8
8.8.6.6
Gayet Hızlı Türk Telekom Dnslere kalırsak 2 saatde siteler açılmıyor
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler