• 06-12-2010, 20:39:20
    #1
    Merhaba arkadaşlar masaüstümü başkalarına izletmek için bir canlı yayın sitesi arıyorum bildiğiniz ve masaüstünü nasıl yayına aktaracağımı bilen var mı ?
  • 06-12-2010, 20:45:15
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://windows.microsoft.com/tr-TR/w...Web-Connection
    işine yarıyormu bir bak
  • 06-12-2010, 20:54:14
    #3
    Farkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz fazla kişiye göstereceğim için uzak masaüstü bağlantısı,teamviewer gibi programlar işe yaramıyacaktır.

    Veetleden yapayım dedim beceremedim
  • 06-12-2010, 23:11:09
    #4
    http://www.gotomeeting.com/ aracılığı ile görüntülü ve sesli konferanslar düzenlenebiliyor. Birkaç tanesine katılmıştım ReelSeo ve Jwplayer'ın düzenlediği
  • 07-12-2010, 00:49:16
    #5
    windows media encoder ile istediğin yapılabilir.
    İhtiyacın olan bir windows server yada bu işi yapan bir yerden bu hizmeti kiralaman gerekli.
    Media encoder masaüstünde istediğin bir yeri yada herhangi bir pencerenin içeriğini yayın olarak alabiliyor.