Yayın yapmak
4
●694
- 06-12-2010, 20:39:20Merhaba arkadaşlar masaüstümü başkalarına izletmek için bir canlı yayın sitesi arıyorum bildiğiniz ve masaüstünü nasıl yayına aktaracağımı bilen var mı ?
- 06-12-2010, 20:45:15Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://windows.microsoft.com/tr-TR/w...Web-Connection
işine yarıyormu bir bak - 06-12-2010, 20:54:14Biraz fazla kişiye göstereceğim için uzak masaüstü bağlantısı,teamviewer gibi programlar işe yaramıyacaktır.Farkli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Veetleden yapayım dedim beceremedim - 06-12-2010, 23:11:09http://www.gotomeeting.com/ aracılığı ile görüntülü ve sesli konferanslar düzenlenebiliyor. Birkaç tanesine katılmıştım ReelSeo ve Jwplayer'ın düzenlediği