Patent Almak - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Patent Almak
11
●
144
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Patent Almak
1
2
05-12-2010, 21:24:35
#10
Gangstamonu
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
BiMaster006 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yanlış anlaşıldı bizde özür dileriz
Estağfurullah ne özürü
firatabi adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
patent buluş demektir.
Siz marka tescil yaptıracaksınız ortalama 800tl tutuyor
350tl-450 şimdi. 460 tl de markanız tescil işlemi onaylanırsa 15gün içerisinde yatırıyorsunuz bu işlem 11ay sürüyor
Galiba en doğrusu bu marka tescili
05-12-2010, 22:19:00
#11
Gangstamonu
Marka tescili aracı şirket (isimtescil, natro vs.) kullanmadan yapabilirmiyiz kendimiz?
05-12-2010, 22:41:39
#12
Gangstamonu
Hangi şirketi tavsiye edersiniz marka tescil için?
(Kusura bakmayın işim biraz acil...)
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler