ADSL Kota Aşımı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
ADSL Kota Aşımı
2
●
269
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
ADSL Kota Aşımı
01-12-2010, 22:07:06
#1
NeUTraliZE
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar ADSL NET4 Paket kullanıyorum.8 mbps 4 Gb kotalı.Kotayı geçersem her 1 Mb 1 kuruştan hesaplanıyormuş yani kotayı 5 Gb geçersem faturama ne kadar eklenir?
01-12-2010, 22:17:39
#2
ferman_66
100 mb da 1 tl
1 gb de 10 tl ödersin
normal hesaplanış bu şekilde.
01-12-2010, 22:21:05
#3
MrtbtL
5 gb de 50 lira ödersin. En iyisi 1 mbps limitsiz paket.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler