• 01-12-2010, 22:07:06
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar ADSL NET4 Paket kullanıyorum.8 mbps 4 Gb kotalı.Kotayı geçersem her 1 Mb 1 kuruştan hesaplanıyormuş yani kotayı 5 Gb geçersem faturama ne kadar eklenir?
  • 01-12-2010, 22:17:39
    #2
    100 mb da 1 tl
    1 gb de 10 tl ödersin

    normal hesaplanış bu şekilde.
  • 01-12-2010, 22:21:05
    #3
    5 gb de 50 lira ödersin. En iyisi 1 mbps limitsiz paket.