Merhaba Arkadaşlar
Dolphin Arkadaşlık Sistemi hakkında birkaç şey sormak istiyorum

1 : Ücretsiz sürümünde ciddi sınırlama varmı?
2 : Bazı özellikler sistemi kurarken sorun çıkarıyor bana bu özellikler lazım değil bunları iptal edip daha sade bir kurulum yapabilirmiyim?

Dolphin e Alternatif önerileriniz varmı?