Fooxwebe ne oldu böyle ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fooxwebe ne oldu böyle ?
5
●
334
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Fooxwebe ne oldu böyle ?
26-11-2010, 17:07:19
#1
berqan
Arkadaşlar güçlü imleme sitesine ne oldu artık link ekliyemiyor muyuz?Her zaman ki yaptığım şeyleri yapıyorum bir türlü link ekleme yerini bulamadım
26-11-2010, 17:44:00
#2
TeXaS
http://fooxweb.com/news
26-11-2010, 17:55:54
#3
berqan
TeXaS adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
http://fooxweb.com/news
Verdiğiniz linkte nereye ekliyoruz 100 defa girdim oraya kategori seçiyorum genede eklenmiyor
26-11-2010, 18:01:23
#4
Orkun
Üyeliği durduruldu
bozuk bozuk uğraşma boşa
27-11-2010, 19:07:52
#5
berqan
Orkun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bozuk bozuk uğraşma boşa
yani link eklenmiyor mu ?
27-11-2010, 19:09:01
#6
SzolnoK
uzun zamandır eklenmiyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler