Video botunda Sorun - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Video botunda Sorun
0
●
255
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Video botunda Sorun
19-11-2010, 17:47:12
#1
PiSLiCk_06
Merhaba arkadaşlar Tube8 Botu ile Video çekiyorum. Video'ları güzelce Çekiyor. Fakat nedense Videolar İzlenmiyor.video oynatmaya tıklandıktan sonra ünlem (!) işareti çıkıyor.
sebebi ne olabilir.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler