Merhaba arkadaşlar Tube8 Botu ile Video çekiyorum. Video'ları güzelce Çekiyor. Fakat nedense Videolar İzlenmiyor.video oynatmaya tıklandıktan sonra ünlem (!) işareti çıkıyor.

sebebi ne olabilir.