• 14-11-2010, 00:46:48
    #1
    Sa arkadaslar, dengesizin biri heralde icecold tarzı bir programla msn adresimi kitlemiş sabahdan beri giremiyorum, hotmail de açılmıyor,

    Oturum açma engellendixxxxx@w.cn ile oturum açma şu nedenlerden biri dolayısıyla engellendi:
    • Birisi çok fazla kez yanlış parola girdi.
    • Bu ID için bir kuruluş üzerinden kaydolduysanız, henüz hesabı kullanamayabilirsiniz.

    internetde bi yöntem anlatılıyor, çalıştıra bi komut girip pc resetleyince msn açılıyor deniliyor ama uyguladım işe yaramadı, fikri olan var mı acaba?
  • 14-11-2010, 00:49:40
    #2
    Aynı sorun herkeste var.Genel bir sorun ama açıklama vs birşey yok ortalıkta.
  • 14-11-2010, 00:56:34
    #3
    Sadece xx@w.cn lerde mi var acaba? w.cn ner cok sorun yaratıyor.
  • 14-11-2010, 01:02:41
    #4
    biraz daha forumları arastırdım w.cn li tüm msn ler bloke olmuş, yeni msn acacaz yada bekliyecez, bende birlerinin günahını aldım :S
  • 14-11-2010, 01:38:25
    #5
    bydewa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    biraz daha forumları arastırdım w.cn li tüm msn ler bloke olmuş, yeni msn acacaz yada bekliyecez, bende birlerinin günahını aldım :S
    Hocam @w.cn adreslerinde problem var sadece..

    1 kez daha olmustu böyle bir şey bi kodlama hatası vardır çözülür yani merak etme..
  • 14-11-2010, 14:28:29
    #6
    live.com'da vardı bi kaç gün önce bu sorun
  • 14-11-2010, 21:43:41
    #7
    bende sabahtan bu yana giremiyordum msn adresime. 2007den bu yana tüm r10 neredeyse adresimde ekli onlarca iş yaptığım arkadaş var, ularım kısa zamanda sorunu giderirler :S
  • 14-11-2010, 22:07:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    gencprens adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende sabahtan bu yana giremiyordum msn adresime. 2007den bu yana tüm r10 neredeyse adresimde ekli onlarca iş yaptığım arkadaş var, ularım kısa zamanda sorunu giderirler :S
    Bende de.
    Keşke listeyi yedeklemiş olsaydım..
  • 15-11-2010, 01:32:04
    #9
    halen düzelmedi şansa bak ya tamda işlerin yoğun olduğu şu sırada msndende tatile girdik anasınısatıyım :S