Oturum açma engellendixxxxx@w.cn ile oturum açma şu nedenlerden biri dolayısıyla engellendi:
- Birisi çok fazla kez yanlış parola girdi.
- Bu ID için bir kuruluş üzerinden kaydolduysanız, henüz hesabı kullanamayabilirsiniz.
internetde bi yöntem anlatılıyor, çalıştıra bi komut girip pc resetleyince msn açılıyor deniliyor ama uyguladım işe yaramadı, fikri olan var mı acaba?
şansa bak ya tamda işlerin yoğun olduğu şu sırada msndende tatile girdik anasınısatıyım :S