Arkadaşlar merhaba,
Win7 kullanıyorum birden açılmamaya başladı bende f11 ile sistem geri yükleme yapayım dedim yapmadan önce dosyaların yedeğini al yaptı aldım.
01.wim den başlayıp 014.wim e kadar dosya var dvd nin içinde birde recorveryinf ve recovery diye bir dosya var windowsta tıklayınca açılmıyor.

bu dosyalar benim eski resimlerim ve mail dosyalarım felan yedeğini almıştım ama hiç bir şekilde geri yükleme yapamıyorum. wim dosyalarını nasıl atabilirim içeriye veya sistem geri yükle desem bile bu dosyaları görmüyor.

bu bölüm çıkmıyor bende


Select sistem image seçili bende digerini seçemiyorum.