• 31-08-2007, 13:28:53
    #1
    SquirrelMail giriyorum ve gördüğünüz içindeki inbox kutusu dolmuş taşmış ve bunları nasıl silebilceğimi bilmiyorum


    tüm mail hesaplarımı felan kaldırdım yine gitmedi bunlar ...





    arkadaşlar yardımınıza ihtiyacım var şimdiden ilgilenen arkadaşlara teşekkür ediyorum
  • 31-08-2007, 13:40:24
    #2
    arkadaşım inboxa girip tümünü gösster deyip hepsini seç yapıp silersin biraz zaman alır ama işlem olumlu biter
  • 31-08-2007, 13:45:18
    #3
    skyline adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım inboxa girip tümünü gösster deyip hepsini seç yapıp silersin biraz zaman alır ama işlem olumlu biter

    olmuyo arkadaşım .. zaman yetmiyo sanırım mailler açılmıyor .....

    inbox tıklıyorum bekle bekle mailler görüntülenmiyor

    başka ne yapabilirim.. yada bu zaman ayaranı nasıl arttırabilirim

    ve bu mailler hangi hesaba geliyor böle anlamadım gitti
  • 31-08-2007, 13:51:35
    #4
    outlook a kurup gönder al yaptığında hepsini okur silebilirisn . En kolay yolu bu sanırım.
  • 31-08-2007, 14:04:51
    #5
    outloka neyi kuracam peki ben bütün mail hasaplarını sildim ama bundaki mailller duruyor gitmemişler

    biraz açarmısın bu söylediğini rica etsem
  • 31-08-2007, 14:09:34
    #6
    Bu mail hesabını göremiyor musun ? Tüm hesapları sildiysen sitenin kendi maili silmemişsindir. Sağ üst köşede mail hesabı olması gerekiyor. panel kullanıcı adın ve şifrenle aynı olan muhtemelen.
  • 31-08-2007, 15:00:35
    #7
    Akbas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mail hesabını göremiyor musun ? Tüm hesapları sildiysen sitenin kendi maili silmemişsindir. Sağ üst köşede mail hesabı olması gerekiyor. panel kullanıcı adın ve şifrenle aynı olan muhtemelen.
    ya vallahi yok usta öle bişi

    bi mail yollıym dedim heni gelen mailden öğrenirim d,ye ama

    mailde yollamadı

    şöle bi hata verdi

    Email delivery error
    Server replied: 1 Can't execute command '/usr/local/cpanel/bin/sendmail_cpanel -i -t -fbizden@bizdensiniz.biz'.

    ne yapmalıyım
  • 31-08-2007, 15:10:42
    #8
    Hata nedir bilmiyorum ama mail adresin yazıyor işte `~
  • 31-08-2007, 15:20:48
    #9
    abi benim kullancı adım bu değilki

    ya valla nasıl silecem bunları anlamadım gittii gerçekten olduğu gibi kaldrısammı bu squire maili nasıl olur acaba

    yada kaldırılıyormu bu meret