arkadaşım inboxa girip tümünü gösster deyip hepsini seç yapıp silersin biraz zaman alır ama işlem olumlu biter
olmuyo arkadaşım .. zaman yetmiyo sanırım mailler açılmıyor .....
inbox tıklıyorum bekle bekle mailler görüntülenmiyor
başka ne yapabilirim.. yada bu zaman ayaranı nasıl arttırabilirim
ve bu mailler hangi hesaba geliyor böle anlamadım gitti