feedburner hakkında bir soru
2
●241
- 05-11-2010, 20:10:16arkadaslar yanlıs bılmıyorsam feedburnere uye oldugumuzda sitemıze bi yerden bi kod koyuyoruz. bu kod sayesınde ınsanlar maıl adreslerını sısteme kayıt edebılıyor. ve sıte her guncellendıgınde maıl adresını kayıt eden ınsanlara bılgılendırme maılı gıdıyor. eger bu bıldıgım sey dogruysa feedburner sıtesınde gereklı kodu nerden nasıl alabılırım. siteyı turkce yaptım ama hala bu ıslemı nerden yapacagımı çözemedım. bılgısı olan varmı acaba