• 03-11-2010, 17:01:59
    #1
    Üyeliği durduruldu
    1 saat öncesine kadar 2 adet bilgisayar ile aynı programda rahatlıkla çalışıyorduk. Şuan 3. bilgisayarıda ağ bağlantısından dahil ettik aynı kullandığımız program diğer ana makinede rahatlıkla çalışırken 3. pc de çok ağır çalışmaya başladı bunun sebebi ağ fazlalığından mı kaynaklanıyor ?
  • 03-11-2010, 18:54:37
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Birde şunu belirtmek isterim ana bilgisayar ile modemin arası yaklaşık 3 metre acaba bu uzunlukla alakalı bir yavaşlama olabilir mi ?