• 29-08-2007, 21:50:22
    #1
    Local hosta avarcade kurucaktım

    [b]Internal Server Error[/b]
    
     The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request. Please contact the server administrator,  admin@localhost and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.
     More information about this error may be available in the server error log.
    Bu hatayı alıyorum eski sürümünde sorun yoktu sanırım easy php kullanıyorum sürümden olabilirmi
  • 29-08-2007, 22:06:19
    #2
    Misafir
    Serverla ilgili bir sorun. Php sürümünden kaynaklanabilir.
  • 30-08-2007, 00:18:22
    #3
    eğer php sürüm ile ilgiliyse aşağıdaki kodları config.php'nin en altına yapıştırmalısın:

    // Convert super globals
    if (phpversion() >= '5')
    {
         $HTTP_POST_VARS = ($_POST);
         $HTTP_GET_VARS = ($_GET); 
    }
  • 30-08-2007, 00:44:19
    #4
    triangle maalesef işe yaramadı.
  • 30-08-2007, 12:58:22
    #5
    Scriptin icinde .htaccess dosyası var ise bundan kaynaklanıyor olabilir.. o dosyanın ismini değiştirip tekrar denersen sorun kalmaya bilir..
  • 02-09-2007, 15:51:25
    #6
    suursuz htaccesS göremedim edit varmış şimdi farkettim deniyorum

    Hala olmadı easyphp 1.8.0.0 kullanıyorum acaba ne yüzünden
  • 02-09-2007, 16:50:36
    #7
    wamp kullan .htacces kullanımını aç 1-2 tane daha ayarı var ama hatırlamıyorum
  • 02-09-2007, 16:53:59
    #8
    gfxcm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    wamp kullan .htacces kullanımını aç 1-2 tane daha ayarı var ama hatırlamıyorum
    wamp indiriyorum umarım olur
  • 02-09-2007, 17:09:43
    #9
    Aynı hatayı wamp tada verdi locale kuramacakmıyım