Öncelikle Merhabalar ,
Siteye dün akşam virüs girmiş nasıl ve nerden temizleyeceğimi bilmiyorum . :S
Sanıyorum sitenin js dosyalarına yada mysql'a virüs girmiş yada atılmış bir kaç kişinin sitesinde daha vardı bugün aynı problem . Bunu temizlememde yardımcı olacak yada sorunumu çözebilicek arkadaşlar var mı ?
Şimdiden teşekkürler .
Siteye Virüs Girdi ( YARDIM )
3
●505
- 30-10-2010, 21:25:06Üyeliği durdurulduMerhaba sitenizdeki dosyalarınıza büyük ihtimalle iframe virüsü bulaşmış.Öncelikle ftp deki bütün dosyaları bilgisayarınıza indirin.Ardından bütün dosyaların sonundaki zararlı kodları temizleyin. Bunlar genelde <if-rame>http://xxxx.ru/xx.js </iframe> Tarzında kodlardır.Bunları güzelce temizledikten sonra.FTP ye yüklemeniz. Çok sinir bozucu bir virüstür,allah kolaylık versin,iyi çalışmalar .