• 27-10-2010, 00:11:15
    #1
    arkadaşlar sitemde en az 30 tane google bot var suanda ortalama 54-60 tane var sizce zararlımı yoksa işime yararmı
  • 27-10-2010, 00:14:52
    #2
    vardır elbet 60 tane bot aynı anda , huylanacan bu işden bence
  • 27-10-2010, 02:33:04
    #3
    Yarısını yolla bana (: bende 3 4 tane geziniyor okadar ama 58 tane düşünemiyorum kesin birşey arıyolar
  • 27-10-2010, 07:18:39
    #4
    site zararlı yazılım denen filtreye almıştı virüs bulaşmıştı hostuma temizleyip tekrar tarattırdım en fazla 1-2 tane oluyodu şimdi hiç bir block engel yok 60 tane hatta 70 i bile geçti

    galiba biz botlara çay ikram ediyoruz duyan arkadaşınıda çağırıyor
  • 28-10-2010, 17:20:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    senin site ayakabıcı sitesimi hacı botlar doluşmuş (kötü bi espri kabul)
  • 28-10-2010, 17:47:08
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    EddiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin site ayakabıcı sitesimi hacı botlar doluşmuş (kötü bi espri kabul)
    güzeldi )
  • 28-10-2010, 17:56:24
    #7
    58 tanesinin 8 ini yolla bana
  • 29-10-2010, 07:23:33
    #8
    EddiZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    senin site ayakabıcı sitesimi hacı botlar doluşmuş (kötü bi espri kabul)

    hahaha yok değil hocam

    Direct adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    58 tanesinin 8 ini yolla bana
    ne demek


    -----------------

    arkadaşlar bir yararını gördüm..

    Yaklaşık 187.000 sonuç (0,10 saniye)
  • 29-10-2010, 08:47:25
    #9
    Kaç para bu botlar peki