• 25-10-2010, 14:58:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar uzun süredir yasaklı sitelere girmek için vekil sunucu kısmına http://go.navige.com/ yazıp giriyordum. Son zamanlardada internetimde bir sorun vardı ve aşırı yavaştı. Bugün çoğu siteyede girememeye başladım. Bende vekil sunucuyu kaldırıp normal bir DNS adresi yazdım. Netim inanılmaz hızlandı. Yaklaşık 1 aydır işkence çekiyormuşum resmen.

    Mozilla'da inanılmaz donuyordu. Vekil sunucuyu kaldırınca yüzlerce(abartmıyorum) sekme açmama rağmen donma olmadı. Önceden 2-3 sekmede kasıyordu ve donuyordu.

    Sizde go.navige.com'u vekil sunucu olarak kullanıyorsanız kaldırın ve farkı görün.
  • 25-10-2010, 15:02:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    http://forum.donanimhaber.com/m_43092129/tm.htm

    http://forum.donanimhaber.com/m_42258887/tm.htm


    Biraz araştırma yaptığımdada bunları buldum. Onlarda benim dediğim gibi demiş ve mozillada donma olduğunu söylemişler. 1 Ay boşu boşuna katlanmışım. :S