Arkadaşlar uzun süredir yasaklı sitelere girmek için vekil sunucu kısmına http://go.navige.com/ yazıp giriyordum. Son zamanlardada internetimde bir sorun vardı ve aşırı yavaştı. Bugün çoğu siteyede girememeye başladım. Bende vekil sunucuyu kaldırıp normal bir DNS adresi yazdım. Netim inanılmaz hızlandı. Yaklaşık 1 aydır işkence çekiyormuşum resmen.
Mozilla'da inanılmaz donuyordu. Vekil sunucuyu kaldırınca yüzlerce(abartmıyorum) sekme açmama rağmen donma olmadı. Önceden 2-3 sekmede kasıyordu ve donuyordu.
Sizde go.navige.com'u vekil sunucu olarak kullanıyorsanız kaldırın ve farkı görün.
go.navige.com Kullananlara Duyuru
1
●13.358
- 25-10-2010, 15:02:38Üyeliği durdurulduhttp://forum.donanimhaber.com/m_43092129/tm.htm
http://forum.donanimhaber.com/m_42258887/tm.htm
Biraz araştırma yaptığımdada bunları buldum. Onlarda benim dediğim gibi demiş ve mozillada donma olduğunu söylemişler. 1 Ay boşu boşuna katlanmışım. :S