• 17-10-2010, 01:17:19
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    K.adı ve şifre girişi yapıyorum bu hatayı alıyorum çözüm hakkında bir bilgisi olan var mı?

    bX-djvs2y
    Ek bilgi
    host: www.blogger.com
    uri: /home

    Bu bilgiler, karşılaştığınız sorunun nedenini bulup bu sorunu ortadan kaldırmamıza yardımcı olacak! Bu durum için özür dileriz.
  • 17-10-2010, 01:33:19
    #2
    bendede cıkıyor hata dun akşam çıktı. şöyle çözdüm

    http://www.blogger.com/post-create.g...22222222222222

    id yazan yere kendi blogun idini yaz direk yönetim paneline gidiyorsun.
  • 17-10-2010, 01:53:11
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    ben kendi blog id'mi nerden ögrencem bilmiyorum ki ?

    edit : daha önceden girdiğim linkden buldum teşekkürler.
  • 17-10-2010, 07:10:13
    #4
    Cihads adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kendi blog id'mi nerden ögrencem bilmiyorum ki ?

    edit : daha önceden girdiğim linkden buldum teşekkürler.
    http://bildirim.blogspot.com/2010/10...i-ogrenme.html