• 16-10-2010, 12:28:21
    #1
    Herkese Merhaba
    Arkadaşlar bilgisayara wamp server kurdum fakat browser'a "http://localhost" yazdığımda benden şifre istiyor "root" denedim ama olmadı, yardım ederseniz sevinirim.
    Not:Bilgisayarıma ilk defa kurdum.
  • 16-10-2010, 12:43:23
    #2
    Bilgisayarınızda aynı zamanda IIS de kurulu mu?
  • 16-10-2010, 12:50:55
    #3
    konunun wordpress ile ilgisini anlamadım?
  • 16-10-2010, 12:51:39
    #4
    Hayır kurulu değil.Bu arada şuan farkediyorum ki wamp server'ın durumu çevrimdışı ama çevrim içi olmuyor acaba bunun konu ile ilgisi varmıdır?
  • 16-10-2010, 13:05:22
    #5
    seemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konunun wordpress ile ilgisini anlamadım?
    Ben ilk defa wordpress kuruyorum ve ilgili videolarda ve kurulum açıklamalarında wamp server'dan bahsedilmiş, wordpress ile ilgili olduğundan konuyu burada açtım yanlış yerde açtıysam kusura bakmayın arkadaşlar