Herkese Merhaba
Arkadaşlar bilgisayara wamp server kurdum fakat browser'a "http://localhost" yazdığımda benden şifre istiyor "root" denedim ama olmadı, yardım ederseniz sevinirim.
Not:Bilgisayarıma ilk defa kurdum.
Wamp Server Şifre İstiyor
4
●1.320
- 16-10-2010, 12:28:21
- 16-10-2010, 12:51:39Hayır kurulu değil.Bu arada şuan farkediyorum ki wamp server'ın durumu çevrimdışı ama çevrim içi olmuyor acaba bunun konu ile ilgisi varmıdır?
- 16-10-2010, 13:05:22Ben ilk defa wordpress kuruyorum ve ilgili videolarda ve kurulum açıklamalarında wamp server'dan bahsedilmiş, wordpress ile ilgili olduğundan konuyu burada açtım yanlış yerde açtıysam kusura bakmayın arkadaşlarseemsiyah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle