• 10-10-2010, 17:43:43
    #1
    Merhaba arkadaşlar,

    Şöyle birşey düşündüm tüm devlet dairelerinin ipleri sabit diye biliyorum... Ben adalet müyap gibi kurumların ip aralıklarını yasaklasam sitemin denetlenmesinin önüne geçebilir miyim? Bu konuda beyin fırtınası yapalım istedim

    İyi Çalışmalar.
  • 10-10-2010, 19:39:58
    #2
    ktunnel den girerler
  • 10-10-2010, 19:42:57
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bence http://www.youtube.com/muyap müyap'ın resmi sitesindeki videoların embed kodlarını sitene koy. sonra da topu müyap'a at