• 09-10-2010, 17:11:52
    #1
    İnternette gezerken yabancı googlede arama yapıyım dedim böyle bir script buldum çok hoşuma gitti script 39 dolar mış.vericeğim paraya değermi sizce ?
    demo : http://www.lavorointernet.org/Music-Search/index.php
    buda script satışı yapılan site : http://www.hotscript.info/

    youtube api sistemini kullanıyor ama aramalarda tam sonuç veriyor diğer scriptler gibi değil.

    birde daha sonradan bu scripte ek olarak mesela fizydeki gibi çalma listesi yapılabilir mi ? videoları izletebilirmiyiz ?
  • 09-10-2010, 17:27:20
    #2
    gayet sade kullanıslı görünüyor
  • 09-10-2010, 17:29:32
    #3
    görünüş bakımından güzel de çok kullanışlı değil gibi geldi bana
  • 09-10-2010, 17:40:20
    #4
    darbetim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    görünüş bakımından güzel de çok kullanışlı değil gibi geldi bana
    işte editleyecek birini bulursam eğer playlist ,üye girişi ve videoları izleye bilme yaptırıcam scripte o zaman güzel olur
  • 09-10-2010, 17:47:11
    #5
    Benim cok hosuma gitti bak cok begendim gercekden,favoriye aldim egerki muzik isine girersem bunu mutlak kullanirim.Denedim baya bi ,her sanatci ve sarkiyi takir takir cikartiyor valla.
  • 09-10-2010, 18:02:15
    #6
    Serkan006 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim cok hosuma gitti bak cok begendim gercekden,favoriye aldim egerki muzik isine girersem bunu mutlak kullanirim.Denedim baya bi ,her sanatci ve sarkiyi takir takir cikartiyor valla.
    aynen en güzel yanıda o zaten ama dediğim eklemeler yapılabilir mi ? yapabilicek birisi varsa pm atsın bana ücreti görüşelim bende ona göre scripti alıyım
  • 09-10-2010, 19:53:39
    #7
    Şuna bakın istediğiniz bütün özellikler var hem daha kullanıslı ve ucuz..

    http://www.phpmusicsearch.com/index.html
  • 09-10-2010, 20:44:08
    #8
    Benim hoşuma gitti =)
  • 09-10-2010, 20:53:35
    #9
    LionBeq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuna bakın istediğiniz bütün özellikler var hem daha kullanıslı ve ucuz..

    http://www.phpmusicsearch.com/index.html
    hocam ona baktım ama kuramadım daha doğrusu kurdum ama ana sayfada resimler gözükmedi text olarak bir sayfa gözüküyor