Merhaba arkadaşlar,elimde bir kopanel var bu kopanele elimde olan html bir şablonu giydirmek istiyorum.Ama beceremedim.Yardımcı olabilecek birilerini arıyorum.Bu konuda bilgisi olanlar yardım ederse sevinirim.