Ufacık bir html sorunu - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ufacık bir html sorunu
2
●
268
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Ufacık bir html sorunu
03-10-2010, 14:11:51
#1
LLL
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar elimde bir video var ve bunu css ile tek sayfalık siteme koyacağım
Video küçük olacak üzerine tıkladığımızda ise video facebooktaki gibi arkası kararıp açılacak büyük olarak bunu nasıl yapabilirim?
04-10-2010, 00:24:28
#2
AbdullahCali
üzerine tıklanan şeyi bir resim yap
resmin onclick olayına ise facebox u bağla
faceboxun içinede videonun kodlarını koy
facebox u biraz araştırırsan googlede ayrıntılı şeyler bulursun.
04-10-2010, 00:38:29
#3
gkhnfnd
Bunu
bir inceleyin.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler