• 01-01-2011, 15:11:54
    #10
    benim yurtdışı sunucum zaten 80 ms alıyor
  • 01-01-2011, 15:36:28
    #11
    18ms alıyorum kendi sunucularıma. 80ms bencede türkiye lokasyon için biraz yüksek olmuş. Ama ne olursa olsun tr lokasyon. Eğer tr ziyaretçilerine yönelik bir site yapıyorsanız mutlaka tr lokasyon öneririm.