• 27-09-2010, 21:15:23
    #1
    merhaba arkadaşlar msn listemin tamamı engelli deurumda bu nasıl olmuştur nasıl çözebiliriz ?
  • 27-09-2010, 22:15:50
    #2
    e-budy gibi online sistemden bir giriş yapıp ordan bakın .Messenger kaynaklı bir durum olabilir.
  • 27-09-2010, 22:56:10
    #3
    Üyeliği durduruldu
    bendede oyle kendılıgınden engellenıyor bene tek tek acıyorum
  • 27-09-2010, 23:56:16
    #4
    off 400 online var tek tek uğraşmak mesele en iyisi yeni messenger
  • 28-09-2010, 01:27:13
    #5
    Bendede olmaya basladi bu olay msn giriyorum listenin yarisi blok edilmis ne is ya bu bunun cozumunu bulan varmi?
  • 04-10-2010, 10:55:02
    #6
    bednede var ,
    gizlilik bölümünden izin verebiliyorsun hızlıca ama kapatıp yeniden açınca problem tekrar ediyor.Tek tek tüm listeyi engelliyor kendisi.
    Çözüm bulan var mı ?
  • 04-10-2010, 11:11:37
    #7
    PiEycPi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    off 400 online var tek tek uğraşmak mesele en iyisi yeni messenger
    Msn Plus yükleyip kişi listesi temizle seçneğini tıklayın ve herkesi birden seçip engelle/engeli kaldır seçeneğini tıklayın...Engelli olan herkes açılacaktır.