arkadaşlar konu doğru yerde mi bilmiyorum. sorunum şöyle;
bende diyelim bir domain olsun "sevmicem.com" mesela. normalde subdomain açmayı biliyorum http://seni.sevmicem.com olarak kullanabilirim. ama ben domaini şu şekilde kullanmak istiyorum http://seni.asla.sevmicem.com yani anasayfaya giren biri direk bu buraya yönlensin istiyorum. böyle 2 subdomaini nasıl açabilirim? ya da açabilir miyim? eğer panelden yapılmıyorsa kodlama ile yapılması mümkün mü?
yardımcı olursanız sevinirim.
1 domaine 2 subdomain?
3
●301
- 27-09-2010, 04:25:08hocam konu biraz arap saçına dönmüş neyse.. anladıgım kadarıyla yardımcı olayım
direk seni.asla diye sub domain açamıyor musun? açabiliyorsundur. ama Siteye Giren Direk
http://seni.asla.sevmicem.com sitesine mi yönlensin diyorsun ? - 27-09-2010, 05:11:04panelinden yapabilirsin.
öncelikle ana domainin dns yönetim kısmından A kaydı oluşturup aralarına . (nokta) koyarak istediğin subdomaini yaz ve site ip adresini gir. ardından oluşturduğun domain yeni bir hesap aç
örnek
http://kapanci.istedi.diye.actim.bu.....hasangul.com/ - 27-09-2010, 05:49:24kapanci hiç bişey bilmiyorum diyorsan
not defteri aç aşagıdaki kodu ekle farklı kayıt et index.html olarak sonra ana diziniye at sen subdomaininide aç aşagıdaki site adresi yazan yeri değiştirmeyi unutma
<html> <head> <meta HTTP-EQUIV=REFRESH content=0; url=http://kapanci.subdomain.siteadresi.com> </head> </html>