• 27-09-2010, 04:08:03
    #1
    arkadaşlar konu doğru yerde mi bilmiyorum. sorunum şöyle;

    bende diyelim bir domain olsun "sevmicem.com" mesela. normalde subdomain açmayı biliyorum http://seni.sevmicem.com olarak kullanabilirim. ama ben domaini şu şekilde kullanmak istiyorum http://seni.asla.sevmicem.com yani anasayfaya giren biri direk bu buraya yönlensin istiyorum. böyle 2 subdomaini nasıl açabilirim? ya da açabilir miyim? eğer panelden yapılmıyorsa kodlama ile yapılması mümkün mü?

    yardımcı olursanız sevinirim.
  • 27-09-2010, 04:25:08
    #2
    hocam konu biraz arap saçına dönmüş neyse.. anladıgım kadarıyla yardımcı olayım

    direk seni.asla diye sub domain açamıyor musun? açabiliyorsundur. ama Siteye Giren Direk
    http://seni.asla.sevmicem.com sitesine mi yönlensin diyorsun ?
  • 27-09-2010, 05:11:04
    #3
    panelinden yapabilirsin.

    öncelikle ana domainin dns yönetim kısmından A kaydı oluşturup aralarına . (nokta) koyarak istediğin subdomaini yaz ve site ip adresini gir. ardından oluşturduğun domain yeni bir hesap aç

    örnek

    http://kapanci.istedi.diye.actim.bu.....hasangul.com/
  • 27-09-2010, 05:49:24
    #4
    kapanci hiç bişey bilmiyorum diyorsan

    not defteri aç aşagıdaki kodu ekle farklı kayıt et index.html olarak sonra ana diziniye at sen subdomaininide aç aşagıdaki site adresi yazan yeri değiştirmeyi unutma

    <html>
    <head> 
    <meta HTTP-EQUIV=”REFRESH” content=”0; url=http://kapanci.subdomain.siteadresi.com”>
    </head>
    </html>