• 18-09-2010, 12:36:43
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar onlinewebstastta sorun mu var? son bir kaç gündür sanki eksik sayıyor gibime geliyor
  • 18-09-2010, 12:43:29
    #2
    Senden bir kaç saat önce ben de benzer konu açtım arkadaşım..

    https://www.r10.net/webmaster-genel-k...c-veriyor.html

    Diğer sayaçlara göre baya bir eksik sayıyor !
  • 18-09-2010, 20:06:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Rahatladım valla bende dedim niye hitlerim bu kadar düştü