• 18-09-2010, 11:36:15
    #1
    Arkadaşlar Filezillayi açıyorum Dosya atarken internet gidiyor.Net gelince devam ettiriyorum yine gidiyor,10 dosyada bir net gidiyor.
    Sorun nedendir anlamadım.
    4-5 Aydir bu böyle,Daha öncesinde böyle bişey yoktu
  • 18-09-2010, 11:37:16
    #2
    ftp programn adı ne
  • 18-09-2010, 12:05:40
    #3
    osi
    Üyeliği durduruldu
    tahminimce ftp ile alakalı değildir senin internet kotan veyahut başka bir olayla alakalıdır.
    turktlekoma durumu izah et istersen tel açığ baya ilgililer adls konusunda.

    ayrıca konu başlığınıda xD,xS bu tarz bütünlemelerin bir anlamı varmı çok görmeye başladım
    yedi trendmi bunlar : )
  • 18-09-2010, 12:38:18
    #4
    Net ile alakalı bir sorun oldugunu sanmıyorum.Ama yinede bi bakayım.
    xD ifadesi yeni trend degil arkadaşım.
    Eski bir ifade gülünç bir durum oldugundan yazmayi uygun gördüm.