mailimle msn alamıyorum :S - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
mailimle msn alamıyorum :S
0
●
42
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
mailimle msn alamıyorum :S
17-09-2010, 15:17:55
#1
scorpi101
kendi mailimle msn almak istiyorum ama olmuyor :S doğrulama kodunda hata gösteriyor sürekli :S 50 defa denedim belki ama olmuyor olmuyor olmuyor
burdan almaya çalışıyorum msn i
mail adresim
r10@bocegi.com
https://accountservices.passport.net...=TR-TR&lc=1055
sorun sadece bende mi :S
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler