• 16-09-2010, 07:59:01
    #1
    Arkadaşlar hiti yüksek olan joomla bir sitemin seosunda sorun var. Bana sh404sef kurmamı tavsiye ettiler. Bazı sıralamalarda zaten çok iyi durudayım, bunun için sh404sef konusunda emin olamıyorum ama bununda gerekli olduğunu ve ileride bunu yapmanın, bu kararı vermenin çok daha zor olacağını belirttiler. 1 ay sonra site kendine gelir dediler, daha sonra eski ziyaretçi sayısından daha da fazla ziyaretçi çekebileceğimi belirttiler. bende doğru kararın sh404sef'i kurmak olduğuna karar verdim. Bazı arkadaşlarımda sıralamalarımın kötüleşebileceğini, bunun çok büyük bir risk olduğunu belirtiyorlar.

    varsa sh404sef kuran arkadaşlar, bilgilerini ve deneyimlerini benimle paylaşabilirler mi? ya da sh404sef kurduğunu bildiğiniz sitelerin durumlarını da paylaşabilirsiniz.

    http://dev.anything-digital.com/sh404SEF/

    teşekkürler...
  • 17-09-2010, 00:42:18
    #2
    Ayarlarını doğru yaparsan olumlu yönde etki edecektir. Yalnız sitende link yapısında değişimler olacağı muhtemel kurduktan ve tüm ayarları oturttuktan sonra bir sitemap oluşturup yollayabilirsin.
  • 17-09-2010, 15:25:23
    #3
    tekil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ayarlarını doğru yaparsan olumlu yönde etki edecektir. Yalnız sitende link yapısında değişimler olacağı muhtemel kurduktan ve tüm ayarları oturttuktan sonra bir sitemap oluşturup yollayabilirsin.
    teşekkürler.