arkadaşlar yeni yapmakta olduğum bir sitede iframe olarak flash animasyonu çağırıyorum fakat site içinde hangi linke gidersem gideyim flash hep baştan başlıyor ve yavaş bağlantıda tekrar yülemesini beklemek gerekiyor. linkler site içinde flash animasyonda değil.

sayfadaki flashı nasıl kendi haline bırakabilirm. yani nereye tıklansa tılansın o orada sürekli dönüp duracak ?

Kolay gelsin