• 09-09-2010, 17:44:26
    #1
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Arkadaşlar bi şirkete Hightex fuarından bir tanıtım flash görüntüsü yapmışlar sizce bunun gibi bir şeyi hangi programla ve nasıl yapabiliriz..

    DEMO : Tıklayınız.
  • 09-09-2010, 17:48:06
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Çok güzel bir site olmuş gerçekten.
    Mouse a tıklayınca döndürmek çok heyecan verici
    Edit: Bu konuyu İlginç Siteler Bölümünde açmak da yarar var
  • 09-09-2010, 17:58:04
    #3
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    tasarlayan güzel yapmış yaww. ama buldu galiba pano2vr die bi program olabilir..