• 09-09-2010, 02:39:22
    #1
    Arkadaşlar dün litespeed bir vps aldım. vbulletin forumumuz var 180.000 üye günlük 20k tekile geliyor. Bize dediler ki ayrıca xcache kurdurun vps ye daha iyi olur.

    Litespeed kurulu vps'ye xcache kurdursam faydası olurmu ne gibi bir işe yarar yardımcı olursanız sevinirim
  • 06-10-2010, 19:31:01
    #2
    bu konuyu bende merak ediyorum
  • 21-10-2010, 02:01:47
    #3
    hiç bilen yokmu bunu
  • 21-10-2010, 02:09:25
    #4
    xcache tabi faydalı olur ama 20k vbulletin forum eminimki mysql yüzünden kasıyordur sizin vpsyi o sebeple vps yerine server almanız gerekebilir.

    Ha şu var xcache kurmak 10dk sürmez deneyin isterseniz