Eminim burada bir çok kişi iyi bir eğitim notu hazırladığında bu tarz seminerleri verebilecek kadar iyi bilgiye sahiptir.
Hatta zaten iyi bir personel yada insan, aslında işini seven kişi; bu tarz seminerlere değil araştırarak, uygulayarak ve deneyerek bir yerlere gelmeyi isteyecektir.
Yinede her ne kadar gereksiz görsemde, benimde bakış açımda bu tarz seminerlerin sadece belirli düzeyde kullanıcılara hitap ettiğini bilsemde, bilgi bilgidir, gidilip görülmeden eğitim yada seminere katılmadan "ya verdiğim paraya değdi" yada "lanet olsun verdiğim para haram zıkkım olsun bir şey öğrenmedim" diyebilirsiniz.
Ama işin iç yüzü tamamen buda değil. Bilseniz bile; bu türlü etkinlikler insanlar için birer fırsat kapısdır. Zaman zaman bu türlü eğitimlere katılırım. Amaç hem cv im kalabalık gözüksün hemde birileri ile tanışıp çevremi geliştirmek olmuştur hep.
O yüzden peşin hükümlü davranıp hemen önyargı ile olaylara yaklaşmamaktır.
Zaten bakın ilanlarında sadece webmasterlara falan yönelik bir şeyde değil, amaç anlaşılan temel bilgilendirme ve bilinçlendirme olayı. Bir şeyler kazanabileceğini düşünen gider düşünmeyenlerede konuyla alay etme hakkı vereceğini zannetmiyorum.