naptım ben bunlara ya... Ama olsun hiç üzülmedim
zaten LOGO YARIŞMAMdan sonra siteyi kapatacaktım denk geldi 
Bu konuyu açmamın sebebi arkadaşlar; hackerlara dur diyelim ya Türk'ü Türk'e düşman eder bunlar insanı yav. Pardon ama ne ******** bu hackerlar...
Valla sitemdeki herşeyi TAMAMEN SİLDİM
hiçbişey kalmadı bi index bide 404 hata sayfası 
Aşağıdan siteme bakarsanız beni daha iyi anlarsınız







Sitem