Arkadaşlar 1 haftadır sitem 2 defa hacklendi naptım ben bunlara ya... Ama olsun hiç üzülmedim zaten LOGO YARIŞMAMdan sonra siteyi kapatacaktım denk geldi

Bu konuyu açmamın sebebi arkadaşlar; hackerlara dur diyelim ya Türk'ü Türk'e düşman eder bunlar insanı yav. Pardon ama ne ******** bu hackerlar...

Valla sitemdeki herşeyi TAMAMEN SİLDİM hiçbişey kalmadı bi index bide 404 hata sayfası

Aşağıdan siteme bakarsanız beni daha iyi anlarsınız

Sitem