Bunların kullandığı sözlük scripti nedir? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunların kullandığı sözlük scripti nedir?
3
●
83
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Bunların kullandığı sözlük scripti nedir?
31-08-2010, 13:30:45
#1
Deimosx
http://www.izbesozluk.com/
acaba bilen varmı?
31-08-2010, 14:18:48
#2
ALem
özel bir script sanırım kullanmışlar.
Eğer öyle bir site açacaksan free script arama ücretli yaptır yoksa hiç açma daha iyi.
31-08-2010, 14:40:48
#3
Deimosx
Hayır, açmak istesem kendim yazarım zaten scripti.Sadece scriptin nereye ait olduğunu öğrenmek için sordum
02-09-2010, 12:32:46
#4
Deimosx
yeniden uplamak durumundayım.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler