• 30-08-2010, 23:30:29
    #1
    Site Düzelmiştir Tşkler
  • 01-09-2010, 15:41:47
    #2
    yokmu yardımcı olacak kimse :S
  • 01-09-2010, 15:47:01
    #3
    merhaba, yardıma ihtiyacım var diye bir başlık yerine sorununuzu anlatan bir başlık size daha cok yardımcı olur ve buradan daha hızlı cevap alırsınız. sorununuza gelince scriptinizi ve iceriğinizi inceleyin yabancı derimler kullanılıyorsa scriptte yada icerikte bu sayfanın cevirinini yap ibaresi cıkar google arama sonuclarında, ayrıca bu ibarenin cıkmasınında size hiçbir zararı olmaz.
  • 01-09-2010, 18:35:42
    #4
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    forumda küçük ücretlerle bu işi yapan arkadaşlar var biraz ara bulursun..