Acayip bir arama - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Acayip bir arama
20
●
352
R10.net
Webmaster Genel
Webmaster Genel Konular - Sorunlar
Acayip bir arama
1
2
3
26-08-2010, 17:32:58
#10
deLy44
yemekim adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neyin capsını koyuyum?
aranan kelimenin bi caps'ını koysan daha komik olur demiş arkadaş :P
26-08-2010, 17:36:12
#11
Erdem
Bana da
indirmeden xx oyunu indir
diye bir aramadan gelmişti saygıdeğer bi' ziyaretcim,hiç unutmam.
26-08-2010, 18:18:47
#12
M y
Analytics'de "search" diye geçen arama motoru bing mi oluyor? Ordan gelmiş.
Ekran görüntüsü de şöyle:
26-08-2010, 18:27:51
#13
CoLLaBo
ne insanlar var ya
26-08-2010, 18:30:04
#14
Akif95
koptum ya akşam akşam
26-08-2010, 18:40:26
#15
Akif95
ayrıca
26-08-2010, 19:05:12
#16
clpxl10
Buda bişeymi.
benim sitenin birinde sayaçta gördüğüm cümle aynen şuydu:
"dünyanın en güzel kızının msn adresi"
=)
26-08-2010, 19:48:39
#17
Hkan
clpxl10 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Buda bişeymi.
benim sitenin birinde sayaçta gördüğüm cümle aynen şuydu:
"dünyanın en güzel kızının msn adresi"
=)
26-08-2010, 20:02:55
#18
burakscan
allahım ya
banada
sörvayvır hangı kanalda diye arama gelmişdi
:
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler