• 18-08-2010, 00:34:37
    #1
    Arkadaşlar www.mywepundit.com sitesi hakkında bilgisi olan var mı? Söylediğine göre tüm RSS leri snapShot yapıp yayınlıyor. İletişimi yok. Domain 1 er yıllık uzatmayla gittiğine göre ciddi biri de değil sanırım.

    Yani siteniz.com/RSS/... iken bir de mywepundit/siteniz adresiyle çıkıyor. İlk kez rastladım. Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın. Açıkçası kendi RSS lerimin başka domain altında yayınlanıyor olması hiç hoşuma gitmedi. RSS yi bırak komple blog çıkıyor.

    Şimdiden teşekkürler
  • 18-08-2010, 00:57:48
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    rolx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar www.mywepundit.com sitesi hakkında bilgisi olan var mı? Söylediğine göre tüm RSS leri snapShot yapıp yayınlıyor. İletişimi yok. Domain 1 er yıllık uzatmayla gittiğine göre ciddi biri de değil sanırım.

    Yani siteniz.com/RSS/... iken bir de mywepundit/siteniz adresiyle çıkıyor. İlk kez rastladım. Bu konuda bilgisi olan varsa lütfen paylaşsın. Açıkçası kendi RSS lerimin başka domain altında yayınlanıyor olması hiç hoşuma gitmedi. RSS yi bırak komple blog çıkıyor.

    Şimdiden teşekkürler
    zengin site özetinin amacı zaten site özetlerinizin başka yerlerde yayınlanması ve kolayca takip edilebilir olması
    bunu yaşamak istemiyorsanız rss nizi kaldırırsınız

    böyle servislerin sitenize herhangi bir zararı yoktur
  • 18-08-2010, 01:01:31
    #3
    http://www.mywepundit.com/newrss.php

    he rss_pundit is not interested in offering access to RSS whose authors do not want their materials in the collection.

    Önce sormadan alıp, trafiği kendine taşıyıp sonra da kibarca istemeyenin materyaliyle ilgilenmeyiz diyor ve..

    To remove your RSS from the rss_pundit, place a robots.txt file at the top level of your site (e.g. www.yourdomain.com/robots.txt) and then submit your site below.

    diyerek sanki herkes webmastermış gibi silme tarifi veriyorlar. İletişimini bulan arkadaş olursa bir şey yazmak istiyorum bunlara.
  • 18-08-2010, 01:03:55
    #4
    sağol xfreex, ama google arama yapınca kendi linklerimden çok bunu görüyorum. üstelik RSS mantığıyla değil komple blog taşınmış gibi. ziyaretçi farkına bile varmaz. bu arada bizim trafik yavaşça o tarafa kayıyor RSS den olan..