Eveth Hocam idleride girdim.. son yarım saattir böyLe oldu ilkin girdiğimde sitede database hatası verdi bende php myadminden tabLoLarı onar dedim sonra site açıldı ama bu şekiLde görünmeye başladı...
Hayalimdinsen hocam aynen dediğiniz gibi oLdu Şuan gayet düzgün çalışıyor yani kendiliğinden geldi.. ilgi ve alakanız için teşekkür ediyorum _SecreT_ ve hayalimdinsen hocam.. SaygıLar..