• 08-08-2010, 19:14:04
    #1
    Üyeliği durduruldu

    Çekiliş İçin Tıkla

    Yapmanız Gerekenler :
    Çok Basittir Çekilişe Katılabilmeniz için Forumumuzda Üyeliğinizin Bulunması Gerekmektedir.
    Üye olduktan Sonra veya Üyeliğiniz Var İse ,
    Yapmanız Gereken Sadece bir kez Konuya Cevap Olarak "BENDE KATILMAK İSTİYORUM" Yazmanız.
    Sonra Kura Çekilecektir

    1. OLana : İPHONE 3.1.3
    2. OLana :
    casper nirvana cpg 450
    3. oLana : 20000 Rapid Share

    İyi Şanslar

    Çekiliş İçin Tıkla
  • 08-08-2010, 19:16:44
    #2
    YED
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çekiliş nereden yapılacak ve video kaydına alınacak mı ?
  • 09-08-2010, 03:07:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    valla şansımızı deneyelim sağlam bir organizasyonsa
  • 09-08-2010, 03:39:46
    #4
    vallahi hediyeler çok bomba Hayırlısı artık katıldım
  • 09-08-2010, 04:29:36
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bende katılmak istiyorum burdaki nick ile aynı çekiliş ne zaman olacak
  • 09-08-2010, 04:51:13
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Bende Katıldım Nick Aynı Şans Bu Bakalım
  • 09-08-2010, 06:46:07
    #7
    Çakma IPHONE olmasın.
  • 09-08-2010, 06:59:28
    #8
    Katıldık artık hayırlısı
  • 09-08-2010, 07:08:20
    #9
    Katıldıkta, çekiliş nasıl yapılacak merak ettim açıkcası Hediyeler harika (: