• 08-08-2010, 16:22:11
    #1
    merhaba.

    sitemin webmail ine giremiyorum. maillerimi okumam gerekiyor fakat

    Internal Server Error

    User 'xxxxxx' is over quota.

    diye hata veriyor.
    sorumsuz hostum ( şimdilik adını vermiyorum insanlık bende kalsın diye) 1 aydan fazladır panel lisansım yenilemediği için panelimede giriş yapamıyorum. outlook tan kurulumu yaptım deneme maili gönderiyorum ( gmail, hotmail gibi yerlerden ) fakat mailler geri dönüyor. hata veriyor. outlook tan da çekilemiyor mailler.. gelen mailleri okumamın başka yolu yokmu ?
  • 08-08-2010, 16:24:13
    #2
    Mail kotanız dolmuş durumda. Bu nedenle maili alıp gönderemiyor ve hata alıyorsunuz. Eğer hosting sahibine erişemiyorsanız, -bir ihtimal- outlook ile mailleri bilgisayarınıza çekin, sunucuda bırakmayın.
  • 08-08-2010, 16:32:57
    #3
    hosting sahibine eriştim de anca yarın akşama diyor. outlook la da çekemiyorum işte sıkıntı orda.. almıyor.
  • 08-08-2010, 16:36:19
    #4
    http://sunucuip:2095 bu şekilde bağlanın sorununuz çözelecektir
  • 08-08-2010, 16:38:51
    #5
    Internetabi ayynı hatayı verdi..

    Internal Server Error

    User 'xxxxxx' is over quota.
    cpsrvd/11.25 Server at 95.130.170.2
  • 08-08-2010, 18:39:37
    #6
    mail2web.com adresini de deneyebilirsiniz. Güvenlidir merak etmeyin. Bütün sitelerinizin maillerini okuyabilirsiniz.
  • 08-08-2010, 19:21:26
    #7
    loperselim teşekkürler.. sonunda okuyabildim