merhaba.
sitemin webmail ine giremiyorum. maillerimi okumam gerekiyor fakat
Internal Server Error
User 'xxxxxx' is over quota.
diye hata veriyor.
sorumsuz hostum ( şimdilik adını vermiyorum insanlık bende kalsın diye) 1 aydan fazladır panel lisansım yenilemediği için panelimede giriş yapamıyorum. outlook tan kurulumu yaptım deneme maili gönderiyorum ( gmail, hotmail gibi yerlerden ) fakat mailler geri dönüyor. hata veriyor. outlook tan da çekilemiyor mailler.. gelen mailleri okumamın başka yolu yokmu ?
maillerimi okuyamıyorum
6
●4.632
- 08-08-2010, 16:38:51Internetabi ayynı hatayı verdi..
Internal Server Error
User 'xxxxxx' is over quota.
cpsrvd/11.25 Server at 95.130.170.2 - 08-08-2010, 18:39:37mail2web.com adresini de deneyebilirsiniz. Güvenlidir merak etmeyin. Bütün sitelerinizin maillerini okuyabilirsiniz.