Arkadaşlar merhaba,
Internet Explorer ve FireFox'u bu hatadan dolayı kullanamıyorum. IE'yi açtığımda adres çubuğuna sürekli bu kodu yazıyor "res://ieframe.dll/acr_error.htm", 3-4 saniye arayla da sayfayı yeniliyor. FireFox tarayıcısını hiç kullanamıyorum.
Çözebilecek birileri var mı acaba?
res://ieframe.dll/acr_error.htm HATASI?
1
●2.040
- 04-11-2010, 22:08:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Henuz Tam olarak Çözülmüş B,r Sorun değil Bu sorunu Aylardır Araştırıyorum maalesef bir çözüm yolu yazan makaleye ulaşamadım aynı sorun mevcut ve format atamıyorum sistemde onemli yazılımlar var yani henuz beklemedeyiz microsoft sitesindede yazılımış bu sorun ama hiç cevap verilmemiş henuz