• 06-08-2010, 21:49:31
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Selam arkadaşlar R10 da galiba Bartuc rumuzlu arkadaşın firmasıydı Güzelhosting.

    Facebookta sayfa açmışlar cpanel ile ilgili soru sormuşlar domain + web host veriyorlar.

    Ben soruyu bilemedim bari bilen arkadaş yararlansın diye konuyu hem açıyorum hem hep beraber öğrenelim diye açıyorum.

    Alıntı
    Soru: cPanel kullanan sunucularda, apache webserver konfigürasyonunu yeniden düzenleyerek mevcut hataların düzeltilmesini sağlayan SSH komutu nedir?

    İlk doğru cevap veren kişi, 1 yıllık .com/.net veya .org alan adı ve bir yıllık Türkiye lokasyon Orta-1 paketimize ücretsiz olarak sahip olacaktır. Ödül, birkaç gün içinde ...teslim edilecektir. Cevaplarınızı yorum olarak yazınız.



    Unutmadan Sayfa Adresi : http://www.facebook.com/guzelhosting
  • 07-08-2010, 01:02:43
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    /scripts/easyapache doğru cevap
  • 07-08-2010, 04:03:22
    #3
    Kurumsal PLUS
    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /scripts/easyapache doğru cevap
    Değil
  • 07-08-2010, 06:03:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    /scripts/rebuildhttpdconf

    olması gerekiyor
  • 07-08-2010, 06:29:13
    #5
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    forumtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /scripts/rebuildhttpdconf

    olması gerekiyor
    konuyla ilgili pek bi bilgim yok ama LxAdmin'le alakalı bişey çağrıştırıyor gibi.
    LxAdmin'de de apache yerine lighttpd falan gibi bişe vardı sanki...

    uykum var hacı yaw bi de sular kesikti çalışamadım
  • 07-08-2010, 13:43:45
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Kloxo ile alakası yok,

    apache'nin aklını başına bu komut ile getiriyoruz cpanel sunucularda
  • 07-08-2010, 18:10:31
    #7
    Bartuc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Değil
    soruyu doğru düzgün okumamışım bile. saat 1 de o kafayla cevap verirsem olacağı budur. forumtex kazandı bence %100. tebrikler.
  • 07-08-2010, 18:17:44
    #8
    /scripts/rebuildhttpdconf



    düzenleme: forumtex yazmış görmemişim.
  • 08-08-2010, 00:38:19
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Ufuk Gedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    /scripts/rebuildhttpdconf



    düzenleme: forumtex yazmış görmemişim.
    Üstat da onayladıysa tamamdır

    AndyCap adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    soruyu doğru düzgün okumamışım bile. saat 1 de o kafayla cevap verirsem olacağı budur. forumtex kazandı bence %100. tebrikler.
    Facebook'tan yazmadığım için büyük ihtimalle ben önce de yazsam oraya ilk yazan kazandı hayırlı olsun.

    Teselli hediyesi istiyorum Cihan bey