• 30-07-2010, 23:59:00
    #1
    Arkadaşlar grup kurdum ama birkaç sorunum var.

    1-Grupta bir fotoğraf paylaşıyorum ama fotoğrafa başlık yazamıyorum grubun ismi yazıyor fotoğrafa.

    2-Paylaşan kişi olarak kendi profilimi gösteriyor bunu nasıl göstermem diğer gruplar gibi ?
  • 31-07-2010, 00:04:16
    #2
    Üyeliği durduruldu
    galiba sayda açınca dediğin gibi profilin görünmüyor
  • 31-07-2010, 00:08:27
    #3
    Ben soruma cevab alamadım
  • 31-07-2010, 12:45:40
    #4
    bildiğim kadarıyla grup da bahsettiğin olmuyor, sayfa acarsan paylasımlarında sayfanın profili görünür, yolun başındayken kapat grubu sayfa aç, ben 3k lık grubu bırakıp sayfaya gectim.

    http://www.facebook.com/pages/create.php