Arkadaşlar grup kurdum ama birkaç sorunum var.
1-Grupta bir fotoğraf paylaşıyorum ama fotoğrafa başlık yazamıyorum grubun ismi yazıyor fotoğrafa.
2-Paylaşan kişi olarak kendi profilimi gösteriyor bunu nasıl göstermem diğer gruplar gibi ?
Facebook grup hakkında sorularım ?
3
●401
- 31-07-2010, 12:45:40bildiğim kadarıyla grup da bahsettiğin olmuyor, sayfa acarsan paylasımlarında sayfanın profili görünür, yolun başındayken kapat grubu sayfa aç, ben 3k lık grubu bırakıp sayfaya gectim.
http://www.facebook.com/pages/create.php